måndag 22 juli 2013

Födelsedagskort/birthdaycard

Det här kortet var till en vänt till mig och jag ville ge henne något speciellt från mig. Jag gjorde ett vintagekort och använde dies från magnolia och memory box. Bilden med änglarna kommer från ett pion design ark och de stora rosorna är handgjorda av mig.
Plattan nere i vänstra hörnet är papperslera som jag stämplat på och sen färgat in med inkagold. Över hela kortet har jag sen haft en massa frantage. (shabby white)

This card was to a friend of mine and I wanted to give her something special from me. I made a vintagecard and used dies from magnolia and memory box. The angelpicture is from pion desing and the big roses are handmade by me.
The plate in the down left corner is paperclay that a stamped on and colored with inkagold. On the top of everything I used a lot of frantage (shabby white).



Hugs Pia Puma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar